Страница 1 из 1

Опростоволосился! Нужен совет!

СообщениеДобавлено: 26 янв 2016, 14:34
Del Piero
Вчера при покупке меха "прощелкал клювом", не убрал галочку и приобрел Awesome 8R за MC. Заметил сегодня. Если я обращусь в саппорт, вернут ли мне трудом и кровью накопленные MC? И может ли кто помочь с составлением письма на аглицком?

СообщениеДобавлено: 26 янв 2016, 14:38
elKonst
Прецеденты по возвращению МС есть.

СообщениеДобавлено: 26 янв 2016, 14:56
Torx
По совету ShiRrilliona писал сюда general@mwomercs.com поменяли на СВ, предварительно вернул все в сток и снял модули.
Вот собственно переписка с конца
Bobby Jubr
Bobby Jubraj (Piranha Games)
Dec 22, 13:50

Hey there,

Usually our Support Services don't fulfill these type of requests, however as a one time only occurrence, I've gone ahead and injected the 1070MC this had cost back into your account and subtracted the 2,670,748 C-Bills this 'Mech currently costs from your account. You should see these changes upon your next login.

If you have any other issues or inquiries, please feel free to let us know and we'll make sure to get back to you as soon as possible.

Thanks,

Bobby Jubraj
Technical Support Representative
Piranha Games

Torx
Torx
Dec 19, 09:35

Hello.
December 15, 2015, 7:05 pm mistakenly made the purchase of Mech(Woulfhound WLF-1) for the MC. That day, I bought a lot of mechs. But only one for MC((
Request to cancel the purchase. Or buy it for c-bills, if possible.
Best regards.

СообщениеДобавлено: 26 янв 2016, 18:31
Mr Nikson
Также менял Атласа - пошли навстречу

СообщениеДобавлено: 27 янв 2016, 11:46
Del Piero
Всем спасибо за помощь! Мне вернули MC и сняли с-bills. Я доволен, как слон :thumbup:

СообщениеДобавлено: 02 фев 2016, 03:20
Amper 113
Возращали